27/7!

Ja, nu är det klart!
Den 27/7 står jag & my love på Mallorcas strand för att gifta oss! =)
Vi får äran att dela denna dag med Anna & Swedh som också gifter sig!  <3
Längtar utav bara F-N!!  :)

Idag har jag jobbat.
Var såååå lite folk på nian.
Antar att det är för det fina vädret.
Köpte även min bröllopsklänning idag!  :)
Så här der den ut!



Just lovit! <3
Jag har den hemma om ca 10 dagar!
*Tjohooo*

Är så roligt att berätta & visa Ankan (Min chef), hon går verkligen inför allt! hihi!
Nu är det bara att börja räkna ner dagarna!
Snart är man en riktig INGEMANN! hahaha!!
Marlene Ingemann, allt är så komiskt...
Om jag säger så här...
Jag & Tommy var inte direkt så "tippade" om man vet vårat förflutna! hihi...
men här är vi! :)
Just lovit!!

Nä, nu ska jag lägga ungar.
Skriver mer imån om jag orkar!  :)
Massor av kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0