Fullt upp!

Nämen hallååååå allihopa! =)
Idag har det vart full rulle!
Vakna av att en installatör skulle komma hit & sätta in vårat larm.
Halvnäck & yrvaken drog jag på mig kläderna, upp med ungar & slängde in disken som stod på diskbänken i diskmaskinen.
Efter det va klart bar det iväg till dagis.
Efter d drog jag hem till Sofie, satt & snacka lite skit & drack kaffe.
Klockan blev närmre 14.00 & det va dags för Sofie att hämta barnen ifrån dagis & jag skulle hem för att plocka undan lite mer & för att slänga i tvätt.
Anna var även hit.
Vart en kopp kaffe & lite snack! =)
Tillsist kom mannen hem & ungarna.
Var ute ett tag men sen vart Isac alldeles för trött, så det blev ett bad & sedan sängen!
Snacka om att somna omedelbart.
Jag åkte till affärn och hämta ut ett paket.
Orkar inte knäppa kort, men fick hem ett par dojjer som jag beställt ivafall.
Inte stans snyggaste kanske, men duger för en stund! haha...

Idag är det enda dagen jag är ledig, sedan blir det till att jobba tills nästa onsdag.
Är ledig då & sen jobbar jag torsdag & fredag också...lååånga veckor!  :P
Jaja, bara att worka!  ;)

Var på 30års fest föresten i fredags!
Hade så jäkla roligt.
Det var Swedh som fyllde alla dessa gubbår! haha
Snart är det även dags för min älskade att bli gubbe ;)

Ja, nu har vi skalat av lillplutten Isac håret också.
Stackarn, blev så rädd för ljudet som rakmaskinen gav ifrån sig.
Det värsta var att han blev rädd efter en stund & jag hade ju hunnit raka av hälften, går ju inte att sluta då direkt.
Men nu är det klart & han blev så stilig så! *Pussar*
Sätter in kort sen.

Nä, nu ska jag slänga mig på soffan.
Karln min ska åka iväg till pizzahouse & köpa oss en varsin kebabrulle. hehe
Måste lyxa lite ibland ju.
Sedan blir det även en film...
skriver mer imån!

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0