Helt sluta!

Mmm...har haft fullt upp hela dagen.
Har solat, städat, druckit kaffe hos Sofie en sväng & donat med ungarna! :)
haha!!
Lät väldigt jobbigt det här! haha
Tommy har vart hos svärfar & fixat med bilen idag, så jag fick dona allt med ungarna...
vilket just nu är ganska krävande med Bella.
Hon sätter sig hela tiden emot mig, så det går åt så himmla mycket energi för att få henne till att göra saker & ting.
Hon testar mig HELA tiden, men det är väl bara att stå ut & visa var skåpet ska stå! haha

Min älskade Lotta var hit en sväng idag också.
Hon har ju flyttat som ni vet.  :(
Är så tråkigt!
Imån kommer hon hit på frulle innan hon ska åka hem igen.

Har tyvärr ingen ork till att skriva mer, men skriver mer imån! :)

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0