Jobb & åter jobb...

Ja, idag har jag vart och jobbat.
Är ju som sagt var inte ledig fönns på onsdag,
men skönt att få jobba medans man är pigg & ungarna är friska! :)
Blir skillnad när man jobbar flera dagar på raken,
man blir inte lika loj & matt som när man bara jobbar nån dag i veckan.
Kroppen är liksom inställd på att jobba & då går det som på räls, inte lika jobbigt.
Ja, idag var det inte mycket folk på jobbet, gick hem 13.30 redan.

Här hemma händer det inte så mycket annars.
Blåser som tusan ute, så det blir en dag inne, då Isac har en sådan hosta!
Själv så känner jag mig lite bättre i halsen faktiskt.
Trodde jag skulle bli jätte dålig, men det har jag verkligen inte tid med.

Bella ska på kalas idag hos grannen också.
Roligt att hon får komma iväg på nånting ivafall.  :)
Nä, nu ska jag slänga mig i soffan en stund.
Få se vad som händer sedan.

All my love to you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0