Lite nytt...

Japp, lite nytt i garderoben igen.  :)
Inget märkvärdigt, men men...
Detta har jag köpt!





Ja, som sagt var, inget märkvärdigt, men roligt med nytt! :)
Fy fan vad jag skulle vilja ha en ENORM garerob för mig själv!
Vilken lycklig queena jag skulle vara! haha!!
Just ja!
Har ju köpt lite mer grejer...
nya sängkläder.

En ny lyckta till köket.

Ramar till de förstorade korten på barnen!

Och sen har jag även ändrat & donat till det lite här hemma också!  =)

Möblerade om i hallen, blev MYCKET större & bättre nu.
Nu är det bara hatthylla & skohylla (Antikt) med korgar som ska på plats.
Allt är naturligtvis i vitt! hehe

Idag blev jag väckt av min söta Lotta ifrån Mora.
Kom hit & åt frulle innan hon skulle hem igen.  :)
Miss you!
Sedan blev det ett ryck hem till Sofie för att plocka upp henne & Sandra.
Därifrån åkte vi sedan till Brynäs för att jag skulle sola! haha
Sedan blev det Oves & sen hem.
Väl hemma blev det fortsatt städning & matlagning.
Idag blev det en wokie! *Mumma*
Det gick t.om hem hos Tommy! =)
I helgen ska jag ut med brudarna ifrån Subway bl.a
Det är folk ifrån hela nian.
Ska bli riktigt roligt.
Det blir även lite arbete på golvet inne i köket.
Ska bli riktigt skönt att få ett komplett golv igen! haha
Min man är händig han! haha

Tommy är just nu & spelar badminton, sedan ska han hämta ett par stolar som jag ska ha i vardagsrummet!(Antika)
Kommer att bli så fint!
Visar före & efter bilder sen!

Imån blir det jobb.
jobbar 10.30-18.00 både torsdag & fredag.
Nä, nu ska jag hoppa in i en dusch.
Luktar huggorm med solarium! haha! ;)

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0