Lite nytt igen då!

Ja, vem kan motstå billig shoping? :)
Dett är nu påväg in!


Alltid något! =)

Ja, idag har jag haft storfrämmande.
Hela ligan var här, så trevligt så! :)
Fika & drack MASSOR av kaffe! hehe...
Imån blir det en massa festligheter! *Tjohoo*
Ska bli roligt att få klä upp sig lite & bara va.
Barnen ska till faster resp. farfar.
Först ska jag jobba 2 tim, sen blir det bara hem snabbt som tusan för att göra sig klar! :)
KUL! KUL!

Längtar tills ikväll.
Först ska jag sola & sen blir det hem till mitt skogstroll för att fika lite.
Solar naturligtvis hos "Läder Lennart" BÄST i stan!
Snacka om att kuna fläka ut sig! hihi!  ;)

Ne, nu ska jag ringa Anna, för att få bukt på min beslutsångest!!  ;)
Skriver mer imån!
All my live to you!


Kommentarer
Postat av: emma

grym jacka :) Var hittde du den?

2010-04-08 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0