Lite nytt till hemmet...

Lite nytt till hemmet då....    =P
Här kommer lite kort!





Japp, 5 nya tavlor, 1 duk, 3st lycktor, 2 ljusstakar & ny hatthylla & "skohylla"
Mer en sittplats tycker jag. hehe

Är ju så roligt med lite nytt i hemmet! :)

Ledsen för att jag inte har skrivit något på senaste tiden, men jag har jobbat mer än vanligt & har då inte orkat skriva i bloggen efter, har prioterat min familj före! SORRY!!  :)

Idag skulle jag jobba, men tyvärr så vakna jag av att min son hade feber! :(
Han har ju vart frisk ett bra tag nu *peppar, peppar*, hoppas på att detta går över fort.
Han är även hostig & snorig också.
Som tur är så håller Bella sig frisk ivafall.
Hon vela promt till dagis idag fast än Isac skulle vara hemma, så det var bara att skjusa henne dit.  :)
Är väl inte så roligt här hemma när det är barntomt på gården om dagarna.
Hon skulle ivafall hämtas kl: 14.00 igen & det vart verkligen mitt i Isacs sovande.
Så...
Min älskade baby tog lastbilen & hämtade henne ifrån dagis!  <3
Jag vet, snacka om bortskämd! hehe
But I lovit!!!
Tyckte lilleman kunde få sova när han är sjuk.   =)

Idag blir det inte allt förmycket stoj, trotts att det är sista april.
Isac är ju sjuk & jag ska upp & jobba kl: 07.00 imån! :P
Tänkte vi skulle grilla lite ivafall & mysa.
Får bli mer mys imån!  ;)

Nä, nu har son min vaknat!
Dags att ta lite ansvar igen! hehe  ;)

All my love to you all!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0