Sol, sol...

Du UNDERBARA & sköna sol!
Äntligen har solen värmt ett par dagar.
Vart sjukt skönt.
Man får en sådan energi när det blir ljust & varmt ute, man blir en helt ny människa!

Idag har jag jobbat.
Var & lämna ungarna på dagis kl: 11.00
Åkte sedan hem för att göra mig klar inför jobbet.
Nu är det bara 7 dagars jobb kvar innan man är ledig EN dag! haha
Jobbar nämligen torsdagen & fredagen nästa vecka också, så det blir bara onsdagen som jag är ledig på. :)
Känns skönt att jobba ivafall.
Då både sömn, sjuka barn & trötthet har blivit 10ggr bättre så är allt så himmla mycket lättare nu.
Allt kändes bara sååå jobbigt förut, gå till jobbet, va hemma med sjuka barn, vara trött jämt osv...
men nu är jag pigg som en lärka & mår även som en!  :)

Sitter och räknar ner dagarna tills den bästa dagen i sitt liv är här!
Fy bubblan vad jag längtar!!
Ja, naturligtvis så slår ju inget dagen då barnen kom, så näst bästa då med andra ord! hihi
Äntligen är ju ringarna klar också, alltså inlämnade!  :)
Kommer bli en sån fiiiin ring!
´Gjorde en alldeles egen...
eller snodde "stuket" ifrån en annan... hehe

Min ring kommer att vara totala 9mm bred, som en enda ring!
Kommer inte att vara 2 ringar.
Ska nämligen ha både vigsel & förlovningsring i samma...
Den kommer att vara i både vitt & röttguld.
Både i vita & färgade stenar!
Haha!!
Fyfan vad fult det låter, men kan säga att den kommer att bli så grymt fin!
*Grrr*
Tyvärr så kan jag inte sätta ut något foto på den, då jag inte kommer att få den fönns i slutet av Juni.
*Den som väntar på något gott...*

Ja, mannen är på badminton & ungarna sover.
Själv sitter man här & väntar på att "Anna Anka" ska börja!
haha
Diggar den kärringen! :P
Dags att göra sig klar för soffläge!
Skriver mer imån!

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0