Restylane!

Ja, nu har tankarna börjat att snurra runt lite.
Funderar väldigt mycket på restylane i läpparna,
inte överdrivet, men lite grann tänkte jag.
Problemet är då bara att jag är SÅ fruktansvärt nålrädd!
"Ska man bli fin får man lida pin" är det så!? =P



Jag vill inte ha så här plutiga...

Ja, vad tycker ni?
Jag har ju för fan knappt nå läppar.
Ska höra mig för lite.

Jag har tyvärr inte orkat att skriva, då jag har haft fullt upp med att hosta skallen av mig!
Håller på att bli tokig.
Nu är det betydligt mycket bättre, men är endå en bit kvar.
Var till läkarn både i måndags som va & idag.
Sänkan min är alldeles för hög & försvinner inte hostan nu eller börjar att lugna ner sig mer så ville läkarn göra en utredning.

Ja, imån börjar dotter min i skolan också.
Kl. 08.00 ska hon vara där varje dag, oavsett om jag jobbar eller ej.
Man har ju liksom vart bortskämd nu med sovmorgon om man inte har jobbat, men det kan man ju fet glömma nu.

Imån tänkte jag att jag ska bege mig ned på stan för att fixa min klocka som jag fick av min MAN i morgongåva!
Armbandet är lite förstort.
Tänkte även göra lite andra ärenden också om hostan min tillåter, har ju ivarjefall fått cocillana.  =)

Just ja!
Har även börjat fundera på om jag ska börja plugga.
Ska kolla runt lite & se om det finns något jag kan tänka mig...
Meddelar senare!  =P

Annars så har jag inte gjort så mycket, har legat hemma bara & vart sjuk.
Men jag hoppas att det blir en lite mer spännande vecka nästa vecka ivarjefall!

All my love to you all!

P.s Laddar upp lite till dig Ankan! D.s  =)


Kommentarer
Postat av: ankan

ja det var på tiden!

Gud så fina ni var!jag kommer och hälsar på snart och vill höra allt om bröllopet!



många kramar

2010-08-16 @ 22:37:46
Postat av: Denise

ååh vad fina ni var!! :D

2010-08-18 @ 18:06:41
URL: http://denisefriskman.blogg.se/
Postat av: faster

sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fina "snyft"

2010-09-10 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0