Sol!

Ja, nu har det ju regnat i 2 dagar.
Man blir verkligen trött av skitvädret.
Just nu skiner solen till & från, underbart!

Idag händer inte mycket.
Hostan har jag fortfarande kvar & cocillanan är min bästa vän just nu.
Knölen är kvar under armen, ska till läkarn om den inte fösvinner.
Känns förjävligt att behöva lägga 450:- på läkarn, som det bli om jag går igen.
Roligare kan man ju ha för pengarna.

Vaknade upp tidigt idag
Skjusa Bella till skolan & gjorde en lite lätt matsäck som dom skulle ha med sig.
Pimpla kaffe när jag kom hem.
Min baby började lite smått med övervåningen medans jag gjorde rent i hamsterjävelns bur! =P
Fett less på den där hamstern, men söt är den jäkeln! hehe
Löjligt sagt, men kommer att sakna den fisen när hon dör.  =(

Ja, kl.11.00 hämta jag hem Bella ifrån skolan igen.
Gjorde lunch åt barnen.
Just nu sitter jag här & resen av huset vilar.
Tvättmaskin går i ett & det känns fruktansvärt skönt att orka lite mer nu.
(då jag har legat i ca 3 veckor nu)

Nä, nu ska jag gosa ner mig i soffan en stund med min älskade man!
Skriver mer sen!

All my love to you all!


Kommentarer
Postat av: ankan

Hej!

Du måste be dom på sjukhuset om ett högkostnadskort! det får du när du lagt ut 900 kr tror jag det är ,inom ett år!dom kan kolla tillbaka och se hur mkt du betalat tex senaste halvåret!sen går du gratis efter 900 kr!Det har jag! skitbra!



pussar

2010-08-19 @ 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0