Barnlediga....

Båda barnen är hemma idag.
Isacs dagis är stängt & Bella är hemma pga en annan orsak. =P
Idag har de bara plockats & tvättats här hemma, vilket är en utmaning i sig då man har Isac hemma.
När man har satt igång en maskin så lär man hålla reda på vart han är hela tiden.
Ofta när maskinen är klar så sätter han igång den igen, sååå drygt!
Barnen & Tommy ska iväg imån till farmor Lotta, då hon fyller år.
Själv ska man va kvar här hemma för att GROVSTÄDA!
Ska bli riktigt skönt faktiskt.
Skönt med lite egen tid också, trotts att jag ska städa, är bara att slå på HÖG musik undertiden man städar, går mycket fortare & lättare då! =)

Mike (bror) var förbi här idag en snabbis också.
Blev en kopp kaffe & lite chatter.

Nä mina vänner, mycket roligare än de här blir de inte idag.
Baby kommer hem snart ifrån jobbet & då ska jag ta bilen ut till mor & fars hus för att hämta symaskinen.
Lär ju passa på att låna den då dom är i Thailand i 1månad =)
Har lite grejer jag ska sy, eller FÖRSÖKA sy. hehe
Blir nog bra.
Sen blir de bara hem för att mysa lite & ta ett glas vin ev.
Skulle va roligt att spela lite kort ikväll, kanske man skulle bjuda över grannen =)

Imån innan karln & barnen åker iväg till svärmor så tänkte jag föreslå att vi ska åka till Ikea för att köpa nån slags förvaring till stora garderoben, blir tokig på allt som ligger på golvet där inne (Vilket barnen har sätt till)
Jag får liksom klättra över skiten som ligger på golvet för att komma åt grejerna på hyllorna där inne, eller när jag ska hänga in barnens kläder...roligare kan man ju ha.
Var mening att vi skulle va barnlediga imån för att handla in julklapparna & för att gå ut & äta, men det blev lite svårt med barnvakt.
Känns verkligen att de va länge sedan som vi var barnledig ihop, de kan behövas vill jag väl påstå.
Ägna tiden bara till varandra, men nu får de vänta.  =(
Jaja...
Får väl spela lite kläpoker här hemma istället! haha  ;)

Nä, nu ska jag göra mig klar så att jag kan åka direkt när baby har kommit hem.

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0