Grekiska....

Fullrulle har de vart hela helgen.
Vart nästan klar med alla julklappsinköp igår, riktigt skönt.
Ska ner på stan imån för att köpa in de sista tänkte jag...kanske man får luncha med sin man också =)

Skulle ha klätt granen igår, men klockan blev alldeles för mycket så vi tänkte vi skulle göra de ikväll istället.
Bella är just nu på kalas & Isac min förkylde lilleman är här hemma.
Tänkte jag skulle slå in lite paket medans min nyfikna lilla tös är på kalas! =)
Jag säger som min man..."tur att de bara är jul en gång om året!" haha!!

Har precis vikt en massa tvätt & diskat undan, sååå tråkigt.
Går ju an så länge man inte ska stoppa in tvätten i garderoben, de är väl de absolut tråkigaste. hehe

Tommy har suttit & donat lite på datorn, så att jag kan dona lite med min Iphone! hehe
Är en helt ny värld de där.
Allt som har med mer avancerade grejer att göra är rena grekiskan för mig & inte blir de bättre när man inte är intresserad av hur de funkar...utan jag vill ha allt klart & bara göra! hahaha
Jag provade att skriva i bloggen på min Iphone, men de strula sig, ska kolla mer på de sen.

Nu ska jag göra de där R O L I G A ,  att hänga upp alla kläder i garderoben...3 st Ikeakassar har jag! *Bläää*

All my love to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0