Iphone

Baby kom hem igår från jobbet...
visade mig sin nya Iphone som han hade köpt.
Genast sa en tanke i mitt huvud "Meh, en sån vill jag också ha" haha
Efter en liten stund sa han att jag också får en i julklapp av honom & han betalar abonemanget!
VIHOOOO!!!
Jag har väl världens bästa baby!
Glad som tusan!
Nu kan/kommer jag att skriva mer i bloggen.
Är ju sååå himla trökigt att sitta här vid datorn.
Man är ju så fast här. =)
Blir väl en MASSA onödiga uppdateringar varje dag. haha  ;)
Få se hur lång tid de tar innan jag lär mig den först & främst.

Denna är de, fast min kommer vara rosa såklart! hehe
Båda ungarna är hemma idag, var de även igår.
Isac hade feber i förrgår natt & jag fick ju springa upp & ned halva natten.
Då jag är fruktansvärt morgontrött av mig så blev de ju inte bättre av att man va vaken halva natten, så Bella fick också vara hemma igår.
Inatt var han också uppe & gick.
Först fick jag springa upp ett par ggr för att han grina, sen började han att komma ner till våran säng, men då fick min älskade man springa upp med honom, jag orkade verkligen inte mer! =P
Ja, så idag fick också Bella vara hemma.
Jag VÄGRAR ju att sätta mig framför ratten när jag är helt tom i bollen.
TÄNK om de skulle ske nån olycka, skulle ALDRIG förlåta mig själv! *ryser*
Nä, då får dom hellre vara hemma.

Idag blir jag bara hemma.
Ska ut till mor & far en snabbis bara.
Sitter & tittar på min son som INTE skulle få sova någon middag idag, då han inte somnar fönns vid 21.00 tiden på kvällen annars...
men nu har han däckat i soffan & de går inte att få liv i honom. haha
Lillkorven, får sova en liten stund. =)

Ikväll blir de lite film & mys med min älskade man.
Hoppas bara att ungarna somnar i tid ikväll så att man orkar kolla på film bara =)
Vad gör man annrs? Klubbar dom?! haha!!  ;)
Nä, mina gofisar! <3

Nä, dags att åter igen tvätta lite!
Kaffet & ciggen ropar också! =)
All my love to you all!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0