Nere...

Ja, bloggen låg nere igår kväll, så tyvärr så hade jag ingen möjlighet till att skriva =(

Natten har vart ganska dryg, då Isac har vaknat HELA tiden...
Hostar ont & är jätte snorig.
Var ju så typiskt naturligtvis, då han somnade tidigt igår kväll.
Jaja...dagis varar ju inte förevigt som tur är.

Har vart iväg & fixat naglarna hos Mia idag.
Snacka om att de var dags! haha
Såg verkligen gräsliga ut!!
Jag hade en sådan tur att min U N D E R B A R A   Anna kom hit & passade båda barnen undertiden jag var iväg.
Mia hade inga fler tider fönns den 17 Januari sen & jag hade redan gått med naglarna i 5veckor! haha
Kan ni ju tänka er hur dom såg ut!

Ja, idag är det fredag & det händer inte mycker här.
Blir mys med baby ikväll ivarjefall =)
Imån får de bli mys med barnen, klä granen, dricka lite glögg & äta pepparkakor. *gos*
Under dagen ska barnen vara hemma hos svärfar medans vi är & handlar in julklapparna.
Alltså vi har verkligen inte handlat in EN ENDA!! haha!!
Jaja, man kan ju inte vara i tid med allt.
Har haft fullrulle här de helger som har passerat, så tiden har inte funnits.

Är nu ca: 2,5 tim kvar tills min älskade man kommer hem. *längtar*
Är ju som sagt var höjdpunkten under dagen då jag har båda barnen hemma.
Man är verkligen beroende av vuxet sällskap!

Sitter & pillar på min nya Iphone, går väl bra med att förstå den...men de är inte de lättaste haha!
Snacka om att man ligger efter!
Man börjar bli äldre känner man haha!

Nä, nu ska jag umgås med mina barn, spela lite memorie med Bella, samtidigt som jag lär hålla Isac vaken...ingen middags sovning idag heller för hans del =)

All my love to you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0