gris utan fötter!

Dagarna går så förbaskat fort.
Tyckte att de var måndag igår! =)
Har precis vart & lämnat Isac på dagis, Bella är hemma för halsen.

Gjorde ett pepparkakshus här om dagen.
Var INTE lätt lär jag ju säga haha
Men så här blev de...



Jag ställde det på bordet i köket, vilket jag absolut INTE skulle ha gjort.
Vaknade morgonen efter av att de luktade pepparkaka & att det var någon som stod brevid sängen min & sa "Mmmm"
Jag titta upp & där står Isac med pepparkaka runt hela munnen & riktigt njuter! haha
Så dagen efter såg de ut så här:



Grisens ben var borta, gummans huvud var halvt upp äten & pepparkaksgubben va totalt väck! haha
Även en del av taket va borta & ALLA smarties på ena sidan av taket var borta, en del hade han pulat ner i skorsten! Haha!
Ja, inte kunde jag bli arg heller, var ju faktiskt mitt eget fel.  =)

Just ja!
Har fått hem de färdiga korten på vigseln nu också. Är riktigt nöjd lär jag säga!




NOW AND 4-EVER!

Längtar verkligen tillbaks.
Skulle vara sjukt roligt om man åkte tillbaks om typ 5-10år igen.
Självklart med Anna & Swedh & med alla barnen denna gång. =)



Lotta var här ihelgen som va också!
Fick träffa lille Elias igen...
Marlene är KÄR! hehe



 Marlenes gofis! <3
Man blir så fruktansvärt bäbissjuk igen när man har dessa små krabater runt om sig igen.
Tyckte ju att mina vänner kunde ploppa fram ett par barn som jag kunde få låna! hehe
Själv så skulle jag inte stå ut med att vara gravid igen.
Bellas graviditet var hur enkel som helst, men Isacs ska vi inte ens disskutera! *usch*
Förlossningen var ju inte heller den roligaste, allt som kunde gå fel gick fel.
Nä, låna blir bra de! haha

Nä, nu ska jag försöka göra något vettigt.

All my love to you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0