AbTronic!

Ja...
Var hem till mamma idag.
Hon hade för längesen beställt från tv-shop "AbTronic"  haha
Hon fick då 2 till priset av 1.
Jaja, ivarjefall så fick jag den ena.  :P
Tänkte att det inte kan skada att prova ivarjefall.  hehe
Satte mig ner och gjorde ett pogram på 10 min....
Faaaaaaaaaan vilken träningsvärk jag redan har i magen! haha!!
Ni vet det dära kända "M:et" man kan få längst ner på magen efter att man har fått barn...
det minskade drastiskt!
Visst, kanske bara just nu, men oavsett om det bara är skit eller båg så tänker jag ge det en chans,
jag menar, kan ju inte bli värre precis! haha!!



Ställde mig på vågen hemma hos mamma idag.
Gissa vad!!....2Kg BORTA!! hihi
Nu är det bara 2kg kvar tills jag väger det jag vägde innan jag fick barn huvetaget.  :P
Tack pills!!   :)

Tog ett väldigt tufft beslut idag.
Tyvärr så rör det ju de jag inte får nämna..  :(
Det var verkligen svårt, men efter många funderingar, för & nackdelar så tog jag ett beslut!  :)

FUCK!! Vilken träningsvärk jag har!!!!  

Imån är det jobb.
Har inte jobbat på evigheter känns det som. 
Men imån kommer jag bitches!! hihi
Morsan på ingång!

Snart kommer mattorna jag beställde till hallen också.
Trodde att dom fanns på lager, men icke sa nicke, inte fönns den 10 Mars.

Hahaha!! Bellas hamster vill ut!
Har klättrat upp på gallret och ser så ledsen ut! hehe
Kanske skulle släppa ut henne en sväng då...

 SLÄPP UT MIG!!!


Nä, nu ska jag ladda hem lite musik!
Tjolavippen på er!

All my love to you!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vad är det för piller du äter? Har frågat i kommentarsfältet förut också om det, snälla du måste dela med dig av dessa super piller :)Vad heter dom??

2010-02-17 @ 16:39:26
Postat av: pottalotta

staaaackars lilla snövithamsterjävelaskungennuvadhonheter!! verkligen släääppppp uuuuut m ig kärring! pöss på muttern

2010-02-18 @ 13:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0