Fin besök!

Lotta, Sofie & Alvin har vart på besök har idag.   :)
Alltid lika trevligt.
Lotta har precis skjusat iväg Sofie för att hämta barnen & sen för att hämta Willma!  :)
Själv passa jag på att skriva lite blogg! =)

Sitter & väntar på skärp som jag har beställt! :)
Var superduper billiga... 150:- inkl. frakten för 3 stora skärp! *tjohoo*
Hur kan man motstå det?  hehe...
Tyvärr så går det inte att kopiera bilderna , så det blir inga just nu...men knäpper så fort jag har fått dem! :)
Har köpt 2 klänningar ivafall, 50kr st!!  :)
den du med socker på!! 



Jätte fina tycker jag! :)
Kan säga att jag hade en jäkla tur! haha
jaja, man lär ju ha lite tur ibland också.   :)
Nu har jag lagt 250:- på kläder, så nu blir det inge mer denna månad! :)
Ska bli extremt snål med pengarna nu,
lite roligare kan man ju ha för dem! hehe
Just ja!
Jag köpte ju ett par skitsnygga jeans, en mörkblå shorta och ett par skor till min sambo i alla "hjärtans".
Tror han blev glad ivafall..hehe...
Själv tyckte jag han blev en riktig hotti i det! *Grrr*
Tyvärr så läre jag skicka tillbaks skorna för att byta stl. då dom va lite förstora.

Ja, idag händer inte mycket.
Är ju som sagt var ledig ifrån jobbet.
Isac har feber från & till.
Tur att jag inte ska jobba fönns på lördag som sagt var.  :)

Nä nu ska jag ringa ett viktigt samtal.
Men jag skriver säkert mer ikväll!

All my love to my baby!  :)  *kisses*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina klänningar puman!!



Love

2010-02-18 @ 15:12:35
URL: http://sanna24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0