Glad alla hjärtans dag!!

Glad alla hjärtans på er allihopa!
Hoppas ni har haft en sjukt underbar dag!
Själv har man fått magsjuka men en ros av min sambo & av min dotter!  =)

Ja, igår va vi till leklandet som jag skrev tidigare.
Hade väldigt trevligt.
Efter leklandet åkte vi allihopa (inkl. Anna, Swedh & barnen) till MAX.
Vart lite stök, men det gick super bra! 
Allt löste sig till toppen! 
Är så roligt när man gör något sånt här ihop, 
inget blir jobbigt på någotvis.     :)
Efter MAX åkte vi hem för att hämta välling osv...
åkte sedan hem till Anna & Swedh.
Där hemma blev det en massa hemlisar & mys! hihi!!
Jag önska att jag kunde berätta, men tyvärr så går det inte!   :)
Ni får tids nog veta... hahahaha!!!
Bella sov ivarjefall kvar hemma hos Anna & Swedh.
Själv tog vi Isac & åkte hem vid 00.00 tiden typ.
Önskade att kvällen aldrig tog slut! 

Vakna upp här imorse, eller vid 12.00 tiden! haha!!
Vakna med något lite mindre oönskat...magsjuka!!   *Urk*
Fattar inte att det ALLTID ska komma så olägligt.
Jag kunde ju lika gärna ha blivit sjuk i fredags eller i lördags,
men nääää.....idag ska det ske, dagen innan jobbet.
Tack vare det så kändes det som om det var mycket som gick i stöpet.
Hade först jobbet imån, sen skriva CV innan intervjuen på tisdag.  *suck*
jaja, få se om jag blir något bättre tills imån, annars lär jag ju ringa & säga att jag inte kan på tisdag. :(

Nu du Ankan!
Nu har jag MYCKET att berätta & visa!! hihi!!
Såg verkligen fram emot morgondagen, men nu får det vänta enda tills på onsdag!!! *suck*
Hur fääääään ska jag kunna hålla mig enda tills dess? hehe
Skulle även behöva lite råd!!    :))) 

Kolla på en super bra film idag!
Jag tycker VERKLIGEN att ni ska se den.
Den heter -  "The blind side"
SÅÅÅÅÅ BRA!!!
Man satt med tårar i ögon genom hela filmen.
Den är även verklighetsbaserad.  *ryser*

Nä, nu ska jag gå & gräva ner mig i sängen!
Ögonen går i kors på mig.   hihi
Skriver mer imån!

All my love to you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0