Klappat & klart! <3

Japp, nu är det klappat & klart! =)
Ni som vet, ni väldigt få & utvalda....nu är det verkligen KLART! :)
Fattar inte att det ska bli verklighet!   *Tjohooo*

Har jobbat idag.
Var väldigt skönt att vara tillbaks.  :)
Jobbade förra måndagen, sen satte magsjukan in här hemma.
Idag va första dagen som jag har jobbat sen dess.
När jag stod på jobbet & "jobbade stenhårt" (hahaha!!) ...då kom sambon förbi & sa:
- Isac har feber!  *Ahhhhhhhhhhhhhhhh*
Happ, det va de håret det!
Fatta!
Vi har vart sjuk nu i 1,5 vecka & första arbetsdagen vart Isac sjuk igen! *suck*
När ska detta vända då?  :P
Fett less på att vara hemma mellan dessa väggar med sjuka barn! 
Jaja, tur att det inte vara för evigt! :)
Som tur är så är jag nu ledig fram tills på lördag, Tommy är då hemma så då kan jag jobba endå! :)

På lördag ska jag ut med brudarna också!
Fyfan va roligt det ska bli!
Har verkligen längtat efter det ett tag nu!
Inte ofta man umgås med andra mammor & kärringar! ;)
De 2 senaste gångerna vi träffades så hade ivarjefall jag askul!
Nä,nä, vet, det är ju ni som får ta hand om mig! hahaha!!! ;)
Närå, men vi hade jätte roligt.
Jobbar bara till 12.30 på lördag, så jag hinner hem i lugn & ro för att fixa till mig.  :))

Nä, nu orkar jag inte skriva mer!
Får ont i huvet av datajäveln! ;)

All my love to you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0