Kort...

Japp, idag kom korten, korten på ungarna! =)
Har inte hunnit hmta ut dem än,
men systeryster kommer om ett tag så jag hämtar ut dem då!
Har ju även 2 paket till att hämta ut! hehe...
(sluta va så nyfiken älskling!)
Ja, min sambo läser faktiskt min blogg! haha!!  ;)

Har ivarjefall bestämmt mig för att klippa håret så som tjejen på klippet hade.
Tyckte det va riktigt snyggt.
Kan fixa till det men även ha det i svans. (Vilket är ett MÅSTE för mig)

Idag är jag ivarjefall ledig ifrån jobbet.
Ska ringa en kille om ett jobb idag! =)
Få se när vi skulle träffas.
Funderar på om jag bara ska ha det som ett extra jobb isåfall,
om det är det jobb jag misstnker vill säga.

Skriver mer ikväll!

All my love to you!   *puss, puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0