En ny frilla, men inte hockey.....

Mina små underbara ögonstenar!

 

Idag har jag vart & jobbat.
Var jag & Ankan emot HELA världen!! haha!! (kändes det som)
Sen kom "the hero" Frida...Hmm....vad ska vi kalla henne för då?.....
"Frittan" ! Där satt den! hihi!!
Ja, då kom "The hero" Frittan in & bara tog över med storm! *skönt*
Var HEEEELT slut efter nån timma! *well done Ankan*   =)

Sitter & kolla på frisyrer!
Fett less på mitt avdankade hår...   :(
Går ju inte att göra något roligt!
Nä, nu ska jag göra något häftigt...eller mer vågat! =)
(För mig är de det!)

Så som denna blonda GALNA brud har sitt hår, så vill jag ha det!
Poppitopp, here I come! =)







Snacka om snyggve va?! =)

Mmm...snart fyller man år, kanske vore det på sin plats att önska sig ett presentkort på poppitopp istället för massagestolen!?   =)

(Älskling! Jag ÖNSKAR mig ett present kort på Poppitopp! Önskar mig 1000:- där!!   =))
Kostar att ligga på topp! hihi!!
Kommer nog att gå på mellan 1500-2000:- för mig!
Jag lär ju färga håret också!  =P
Man får väll hålla efter så att det inte blir så dyrt sen. hehe

Ja, jag kanske ska byta till ett nytt jobb också! =)
Jag ska ringa killen imån och sen prata lite mer över en fika!
Byter ju inte till vad som helst!!  *It´s a no, no!!*

Nä, nu ska jag äta min nattmacka för att sen krypa ner framför tv:n en stund!
Men jag skriver mer imån! =)

All my love to you!
P.s Jag vet en hemlighet som inte ni vet! hahaha!!! ;) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0