Mysa!

Åhhh vad fina korten va!!
Blev super nöjd faktiskt!
Sätter ut bilder sen...   :))

Ja, nu har jag hämtat alla paket.
Ett av paketen är till min älskade sambo.
Om jag kunde skulle jag ge honom hela världen! <3
Paketet är till alla hjärtans dag.
Har ställt det på hans säng,
sa att han får välja att öppna det nu eller på söndag. hihi
Få se hur han gör. 

Har sålt lite barnkläder efter Bella på tradera.
Trodde inte att jag skulle få så pass mycket som jag fick för det endå! :)

Ja, imån ska vi till Leklandet med ungarna & med Anna å Swedh.
Ska bli riktigt roligt att träffas igen.
Sen till kvällen ska vi mysa allihopa & prata en MASSA hemligheter.  hihi!!
Få se om vi sover kvar där eller inte, inget som är bestämmt än. 
Är alltid lika roligt & mysigt att träffa dessa underbara människor!!  <3

Har börjat att få efterfrågan på lustpartyn igen!
Jag vet inte hur jag ska göra.
Knner att jag verkligen inte har den tiden,
& den tid man har kvar spenderar man gärna med familjen!
Visst, jag jobbar inte hela veckorna,
men det är inte precis så att man har en massa tid tillsammans efter att sambon har kommit hem
ifrån jobbet heller.
Får nog ta & fundera på det här.

Nä, nu ska jag va social med min sambo.
Men vi höres ev imån, beror på om vi sover hemma eller ej! :)

All my love to you!!

Kommentarer
Postat av: anna

Hej!¨



Läste någonstans att du äter nå gröna tabletter för att gå ner i vikt. Vad är det för ena?? Blev sugen att testa sånna själv nu!!

2010-02-13 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0