Nytta!

Japp!
Idag har man gjort en MASSA nytta!
Jag har tvättat, städat, torkat kräk från dotter min...*suck* , satt in annons på tradera på Bellas kläder, rensat min sons kläder & hängt in det som ska vara kvar i hans nya garderob, gått med en MASSA soper, beställt nya mattor till hallen, donat till med passet mitt på lördag...så att någon kunde ta´t om jag skulle va sjuk själv tills dess! =/ och sist men inte minst....*trumvirvel*....gjort mat! haha!!

Jag känner verkligen att jag har vart riktigt duktig!
På allt detta så har jag tagit hand om 2 sjuka barn!
Fattar inte hur jag hinner allt! haha!!

Satte ju ut bilder på ungarna som jag hade skickat efter.
Ett kort var fel! =/
Istället för detta:



Var det detta kort!    
 

Har ett kort som jag bara ÄLSKAR på Bella när hon va liten!
Tyvärr så hade det för låg upplösning, så det gick inte att förstora!  =(
 
        Bella:                                                                        Isac:
                  

 
Här är jag när jag är liten!



Hittar ni någon likhet? hehe!!

Har ett till kort på Bella som jag tycker är gosigt!!  =)



Fisan min!  <3


Just ja!
När jag endå är igång så kan jag sätta ut bilder på mattorna jag beställt! haha!!
Idag blev det en massa kort!  :P



Tror dom kommer att passa jätte bra i hallen faktiskt.
Nu längtar jag såååå mycket tills dom & korten kommer!  *spinner*
Att grejer till hemmet kan göra en kicka så glad! haha!!
Är ju så roligt att få göra om lite.
Det krävs verkligen inte mycket för att förändra sitt hem.

Uffa!
Känner verkligen att jag har vart hemma alldeles för länge nu.
Saknar verkligen brudarna på jobbet!
Hur det än haver så är det sjukt underbart att umgås med dom,
dom är inte klok i huvet nån av dem! haha!!  ;)
Längtar efter att få stoppa en skinka i en macka,
att få komma på morgonen & lägga in beställningen! hahaha!!! *skoja*
Nä, saknar brudarna helt enkelt!
Man blir fort less på dessa väggar,
inte direkt så att nån vill hälsa på när man har ungar med magsjuka heller! :(

Hmm..fredag i mån.
Blir väl film & snask som vanligt! :)

Tänkte jag skulle få saker & ting lite påskyndat här hemma.
Känner att renoveringarna börjar att stanna av lite.  hehe
Jag är ju en sån där jobbig brud,
en sån där brud som vill ha saker & ting gjorde NU! NU! NU! så fort hon får en idé!
Jag tnker så här:
Om jag har en idé, varför inte bara göra den DIREKT oavsett om det är jobbigt eller ej, om jag får sömn eller ej (sova kan man göra när man dör)
ivafall...
för om jag får det gjort NU så har jag det klart sen! haha!!
Varför hålla på att skjuta upp saker & ting?
Det blir ju bara jobbigare & mer att tänka på.
Sen är det naturligtvis en annan sak om det t.ex är pengar involverade osv...
man ska ju naturligtvis ha råd till alla idéer! haha!!

Nä mina kära!
Dags att hänga sista tvätten!
Sen är det dags att hoppa i lopplådan!

Höres imån!
All my love to the bitches at work this time!  =)
*kisses and misses!*




Kommentarer
Postat av: Anna

Söta barn du har. Måste få fråga har hört (kommer inte ihåg av vem)att du äter nå gröna tabletter som ska vara bra om man vill gå ner i vikt. Vad heter dom? Och funkar dom? Blev välldigt nyfiken på att köpa sånna nu!



Mvh Anna

2010-02-05 @ 17:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0