Snö & åter snö!

Ja, snö & mera snö!
Man blir ju inte klok i huvet!
Tycker verkligen att det räcker nu.
Kommer bli fett drygt att ta sig till jobbet imån.
Skotta fram bilen (efter att plogbilen har plogat snövallar kring bil fan!) och försöka hålla humöret uppe på 2 otåliga barn i bilen! =P
Ja, jag ser verkligen fram emot morgondagen! *not*

Satt & läste lite ur GD på nätet.
Förra månaden så dog ju bilen för mig.
En vänlig man stannade & skjusade hem mig & barnen.
Jag satte in en "Dagens blomma" till honom...

En blomma till...

"Dig med ett hjärta av guld, som stannade i Sätra (13/1) och skjutsade hem mig och mina två barn när vi hade fått något fel på bilen och var tvungen att gå hemåt i -17 grader. Du är en av få med ett STORT hjärta!

En evigt tacksam mamma"


Kan ju hoppas att han ser den! =)
Höll verkligen på att frysa ihjäl på vägen hem! *Brrr*
Finns verkligen inte många som skulle ha stannat & plockat upp främmande människor.
Jag vinka t.om på en buss som verkligen inte kunde ha missat med att förstå att vi hade något fel på bilen,
men den jäkla ¤#"¤%& stanna ju inte!
Busskärringen to.m titta på mig!  *Morrr*

Var hos Lotta & drack lite kaffe innan jobbet idag.
Har ju fått reda på en helt UNDERBAR nyhet! *hemligt*  hehe
Ni får kanske veta sen! (Om ni är snälla)   :P

Var ut på Harry´s i lördags! haha!
Så vart det med den bion.
Hade såååå jäkla roligt!  <3
Det va jag & min älskade...
Träffade även Anna-Lena & Lotta där! *Fladder* haha!! ;)
Nä, men hade otroligt roligt.  :)
Det var faktiskt väldigt längesen som jag va nöjd med kvällen.

Har inte så mycket att säga/skriva...
Men jag skriver mer imån!

All my love to you!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0