Snöfaaaaan!!

Ok, nu räcker det fan med snö tycker jag!  *suck*
Vi fick våran vita jul & ungarna har hunnit åka en massa pulka osv...så nu räcker det!!
Var någon någonstanns som hade sett ett murmeldjur komma fram ur sitt bo,
dom säger att det då bara är 6veckor kvar tills dess att snön försvinner, det bli vår!  =)
La all min tillit till den nyheten....lilla naiva jag! haha!!

Ja, Isac är bättre ivafall.
Han har inte kräkts något idag, men är fortfarande fruktansvärt snorig & hostig.  =(
Inte tillräckligt frisk för dagis ivafall.   *suck*

Min Lina ifrån Malmö var hit idag.
Den lilla bitchen åker till Thailand på lördag! =)
Jag vill också! 
Men det är ju de, jag skulle ALDRIG kunna flyga i så många timmar!  *Huuuuua*
Flygrädd som man är! haha!!

Ja, nu har jag hittat min 28års present!  hehe!
Något som kanske kostar lite men som VERKLIGEN skulle komma till användning!
Japp, jag snackar om en massagedyna!!
Satt på en sån ute på el-giganten.
Säger ju bara de ja, fan bättre än SEX!!  haha!!! ;)
Min rygg har ju pajat ihop totalt och jag har en konstant smärta i svanken,
snacka om att jag skulle behöva denna massagedyna!
Billigare än att springa hos en massör i längden.

Denna var det jag prova!
OBH nordica var det!
Kändes verkligen som om nån massera en!
Mammamiaaaaaaaaaaa!!!
Kostade väl ca: 2000:-
Ska nog önska mig en av karln!  =)
(Nu vet du älskling)  hehe!!  (finns på El-giganten) haha!!

Nä, nu ska jag börja sortera lite kläder, hänga in i nya garderoben (bara ena klar)
Skriver mer imån!

All my love to you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0