Som en 5åring!

Om ni bara visste!
Jag känner mig som en 5åring med feta hemligheter!
Alla mina nära & kära vet hur dålig jag är på att hålla hemligheter som gör någon annan glad! :)
Men, men...bara att knipa käft! hehe

Idag har jag inte gjort mycket.
Sov ganska länge, då jag har vart/är sjuk.
Är lite bättre nu, men än är det inte över!  :(
Är trött som tusan, antar att det är för att man förlorar så mycket vätska.
Det onda i magen har jag fortfarande kvar,
men hoppas på att det ska försvinna fram tills imån!

Imån blir det till att åka hem till mor min.
Det ska smidas lite hemligheter! hihi  (japp, ännu flera)
LÄNGTAR som en dåre!
Jag håller tummarna att saker & ting går som jag vill då. 

Sambon min är just nu på innebandy.
Varje måndag kl: 19.00 har han träning.  :)
Faktiskt ganska skönt... hehe
Man får lite tid för sig själv & göra det man vill, t.ex blogga! hehe

Nej nu ska jag lägga dotter min.
Sedan blir det till att lägga in rena tvätten i garderoberna!
Höres senare!

All my love to you!

P.s Glöm ej att beställa lite gosaker, klicka in på länken!! hihi  D.s
Sexleksaker från Lustjakt.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0