Sorry!

Jag orkade verkligen inte att skriva i bloggen igår.
Va så slut efter 4 dagars tvättande (dag som natt) och plockande!  =)
Sen har jag ju haft sjuka ungar här hemma med magsjuka på det också.
Det kommer efter antar jag!  hehe

Igår vart det en massa tvättande igen, men det var den sista maskinen med det också.  =)
Nu är ALL tvätt borta!  *lyckliga jag*
Allt är rensat ifrån alla garderober & jag kan äntligen börja varva ner. 

Bella for till faster sin igår.
Var inget som var planerat, utan hon ringde & frågade om hon fick sova där.  =)
Bella sa att hon skulle sova där först i 1 månad & sen i 2 månader! haha!!
Tror nog att hon mena dagar. *my love*
Våran kaxiga lilla Bella kommer inte hem fönns på söndag igen.  *sakna*
Jaha, vad ska man göra då da?
Isac far iväg till farmor idag också.
Barnfri!!!

Jag skulle ha jobbat idag, men eftersom att jag har vart runt magsjuka nu nästan hela veckan så avstod jag.
Livsmedel & magsjuka går inte hand i hand har jag hört. haha
Nä, prata med Sanna igår.
Hon undra om hon skulle ta mitt pass idag eller inte.
Det blev att hon fick ta det ivarjefall.
Jag ville inte riskera att stå här idag på morgonen med magsjuka & inte få in någon, så....
Sanna fick ta passet! =)
Kände mig lite bubblig i magen igår,
visste att det lika gärna kunde bero på något helt annat, men vågade inte chansa!
Idag mår jag bra endå, lite bubblig fortfarande, men vet inte vad det beror på.
Känns lite surt att ge bort timmarna, märks ju så bra på lönen sen! =(
Men men, that´s life i guess! 
Isac blir inte sjuk lika ofta längre ivarjefall, så jag hoppas på en enorm vändning snart!  =)

Idag ska jag inte göra ett jota!
Ska ligga på latsidan HELA dan.
Tycker jag är värd det efter denna helvetesvecka! hehe
Fast det känns ju skönt att ¨ha fått allt detta gjort.

Tommy är just nu på match.  *håller tummarna älskling*
Han spelar innebandy som ni vet.
Senare vi 16.00 ska han iväg på hockey med ett par arbetskamrater.
Då vi är barnlediga idag tills imån så fundera vi på om vi skulle ha hittat på något.
Tänkte oom vi skulle ha gått på bio (Avatar)
Vi vill ju så gärna se den båda två!  =)



Få se hur det blir ivarjefall.

Sitter & väntar på att lilleman ska somna,
tänkte jag skulle hoppa in i en dusch!  :P
Mitt hår tar ju sin lilla tid med att torka, så jag tänkte att det lika bra att duscha nu!...
Jo, jag har en hår fön, men vill inte använda den eftersom att man förstör håret så mycket! (räcker med plattången)  haha!!

Hmm...skulle behöva köpa lite mer hårprodukter, fast det får nog vänta tills nästa lön.
Nä, nu har lillkorven somnat, dags att duscha!
Ta en cigg & en kaffe först!
Höres ikväll eller imån!

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0