Tvätt & åter tvätt!

Dagen har bestått utav tvätt, tvätt & åter tvätt!  (och lite jobb)
Har haft ett BERG av tvätt hr hemma!
Varjegång jag såg högen så tyckte jag att den hade blivit större & större!
Hur i hela friden kan en tvätthög bli så stor så snabbt?! hehe


(ej våra kläder!)     =P

Just ja, har ju en dotter bl.a som byter kläder typ 2ggr per dag.   =)
Min lilla ögonsten vill INTE ha smutsiga kläder på sig.
Man kan verkligen bli tokig ibland av alla hennes klädesbyten! 
Jaja, jag hoppas hon växer ifrån det SNART. 

Ivarjefall så kände jag att det bara va att dyka ner bland smutskläderna,
ta tag i det innan det blev alldeles för mycket  (vilket det redan var)
Så duktig som man va så tvätta jag 3 fullproppade maskiner och kände mig måttligt nöjd när jag börja se en glimt av golvet som fanns under alla dessa kläder! haha!!
Tommy min älskade var så duktig & började med att bygga ihop de nyköpta garderoberna.  =)
Så det va en glad syn när man kom hem ifrån jobbet.  

Imån är jag ledig,
då kommer min lskade Lotta hit.
Först kommer hon bara för att dumpa av sin son Alvin för att kunna göra ett annat ärende,
sedan kommer hon hit på kaffe.   =)

Isac är ju fortfarande sjuk.
Blir fruktansvärt hostig när han aktiverar sig...
Min stackar bubbe!
Få se hur det blir med jobbet  =(
Tommy får troligtvis va hemma på onsdagen ivarjefall, då jag har inventering på jobbet.
Båda barnen ska även ta vaccine på onsdag! =(
Min stackars lilla Bella, hur ska det gå?
Hon som har det sååå jobbigt med detta.
Tycker så synd om henne, gör verkligen ont i mitt hjärta!  
Hon vet precis vad som ska hända,
hon har ju fått gått igenom så mycket "stick" nu endå! (blodprover, kontrastmedel inför röntgen osv...)
Jag jobbar ju tyvärr, så det blir Tommy som får åka med dem båda.
Vill ju inte behöva hålla fast henne, men det är ju precis det man måste göra.

Ja, har tyvärr inte gjort så mycket idag,
tvättat & jobbat.
Kan det bli roligare!? haha!!

Tänkte jag skulle kolla på nyta dukar, passa på nu när det är rea för fasiken! =)

Dags att göra sig redo för sängen!
Skriver antagligen mer imån! ;)

Just ja!
Har hittat en jätte bra grej som jag skulle vilja ha!!  =P
(Älskling, du har det inte lätt du inte!)   hahaha!!

Huuuuuur bra som helst!
Man kan vika ut den, då blir det en tältsäng!  hehe
Den är snygg ihopfälld & man slipper att bära undan tältsängen efter varjegång!  =)
Marlene villa ha!
Men först önskar jag mig en massage dyna, det skulle nog va en vettigare investering...hehe

nej nu ska jag sova!
Natti natt dear friends!

All my love to you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0