ID stöld!!

Var ett par dagar sen jag uppdatera.
Har tyvärr inte haft så mycket att skriva om.
Just nu pågår det en massa här känns det som!

Sambon min har blivit utsatt för ID stöld
Den jäveln som har snott hans identitet har handlat en massa på kredit med min sambos uppgifter!
Får dom tag i den jäveln, kan lova att vi ska stämma skiten ur honom!  *morrr*
Tyvärr så gör ju inte den svenska polisen så mycket!
Det dom gör är typ att säga: Men vi kan ju inte göra så mycket!
Jaja, våran kära svenska polis!
Förstår ju naturligtvis att dom har fullt upp med andra "viktigare" saker,
men när man ringer så får man ju inte så mycket svar av dem!  *suck*
Vissa poliser kan man ju tro att dom fick sin bricka i ett corne flakespaket!!
Hade det vart en polisman som hade blivit utsatt för detta, att kanske få hem fakturor som han blev illa tvungen att betala, ja, då hade det hänt grejer!

Jaja...
Till det roliga.....för mig ivafall!  hehe!!
Har beställt 2 nya lampor till vardagsrummet!
Så här ser dom ut:



Alla har typ skrivit att den är 10ggr finare i verkligeheten!
Ska bli roligt att se när den kommer, kan inte bli värre än att jag får skicka tillbaks dem.

Igår var ju ivarjefall ut med tjejerna!
Lina fyllde 35 UNGA år!! haha!!
Vart Heart Break.
Hade riktigt roligt.
Var så duktig & tog bussen hem.   =)

Idag har jag vart på barnkalas.
Det var lilla Charlie som fyllde 2 hela år!   *GRATTIS*
Tänk vad tiden går fort med dom små. (Alldeles för fort)

Har inte gjort så mycket mer...
Blev sedan pizza & film här hemma med karln min <3

Imån ska jag in för att jobba.
Isac är inte riktigt hundra än, så han får vara hemma ifrån dagis imån & Tommy får komma hem tidigare ifrån sitt jobb, så att jag hinner in till mitt jobb kl: 16.00
Det är en riktig lat dag imån!
Jobbar baar 16-19.15    =P

Min goa Annika undra om jag kunde komma in tidigare, men det gick inte pga Isac.   =(
Hade gärna åkt in tidigare, bra med lite extra timmar.
Många bäckar små.....     =)

Nej nu ska jag hoppa i sänga!
Är faktiskt riktigt trött, lär kanske utnyttja d! hehe!!

All my love to you!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, en sån lampa har jag! :D

2010-02-02 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0