Inte min dag i dag heller!

Nä!
Fytusan!
Idag har jag inte gjort så mycket...skulle ha stannat hemma med min tur som jag har haft idag! haha!

Åkte iväg till jobbet för att jobba mellan 12-14.00
Jag kan ju säga att inom 1 tim så hade jag redan spillt dressing på "köksbordet" ,
tappat dressingflaskan i golvet & skurit mig i fingret!
Haha! Kan det bli bättre?  JORA!!

Efter jobbet var jag iväg till banken,
skulle hämta ut en ny internetdosa.
Jag mötte upp min sambo där (då han skulle legitimera mig)...jag har ju inget leg längre! Hmmm...
Ivafall, tror du att han fick det då?
NOP!
Jag lär ha en ID handling med mig.
Jaha, iväg till vägverket för att höra om jag kunde knäppa kort till körkortet (Vilket också är borta)
Tror du det gick då?!?!?!!? NÄ!!!
MÅSTE HA ID HANDLING!!!
Så...iväg till expert för att knäppa kort där till det nya körkortet.
När jag ser mig i spegeln, vad ser jag där?!
JO! En STOR FET FINNE!!!!
Kan denna dag bli bättre?  haha!!
Så nu har jag knäppt kort till körkortet, det enda jag ser är...EN FINNE!!
Jaja, man kan ju inte alltid se bra ut! hahaha!!! ;)

Var iväg för att lämna papper till försäkringskassan också.
Nu är väl det mesta gjort ivafall  =P

Ringde även läkarn imorse.
Första tiden som fanns var den 3 FEBRUARI!!!
Helt sjukt!
Jag ville ju komma idag.
Antar att det blir så när jag vill komma till min familjeläkare,
den enda läkare som jag litar helt på.

JUST JA!
Nu är det nya skor på ingång! =)
Dessa beställde jag idag!
Beställde även denna utstyrsel i förrgår:


Fick grejerna idag! (inte skorna då)
Var såååå jäkla snyggt var det!

Hmm...ska nu göra mig iordning för sängen.
Är inte ett dugg trött, men tänkte jag skulle försöka sova endå! =)
Ska upp & jobba sista dan för denna vecka imån.

All my love to you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0