Isac sjuk...

Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera,
men ärligt så har jag inte så värst mycket att skriva om just nu.

Isac är ivafall sjuk igen,
eller inte sjuk så, utan fruktansvärt dålig i magen! *Stackars*
Är något som går på dagis har jag fått höra nu i efterhand.

Har vart hemma nu sen i onsdags,
tur nog så har jag vart ledig ifrån jobbet onsdag & torsdag.
Idag Fredag skulle jag jobba, men som tur var så kunde Frida ta mitt megapass på 2timmar! hehe!!

Fick mitt nya hemska körkort igår!
FYFAAAAAAAAAAAAAAAN hur jag ser ut!
Blev ju bara till att knäppa det där hemska kortet direkt efter jobbet (där vi bär kepa)
Jaja, tur att man inte lär visa det allt för ofta! haha!

Idag blir det till att hämta en ny internetdosa.
Har verkligen vart drygt att vara utan den.
Skulle verkligen va roligt att få se vad som händer på mitt FETA konto! mohahaha!!

Imån ska jag jobba.
Ska bli fruktansvärt skönt att få komma hemmifrån.
Man blir lite smått störd av att bara va hemma med sjukt barn!
Lika, samma.... finns det något tråkigare?! NÄ!

Snön har ju börjat smälta lite smått nu ivarjefall, skönt!
Det är ju så tråkigt att vintern jämt ska kännas så lång.
Sommaren däremot är ju så kort!   =(
MERA SOL TACK!!

Nej, nu ska jag hoppa in i en dusch.
Isac sover & Bella kollar på teckad.
Skriver ev mer ikväll!

All my love to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0