Jorå så att!!!

Japp!
Idag braka det lös!
Hur stor är chansen!?
Jag & Annika stod igår & prata om varför jag lämnar ungarna på dagis ca 1tim innan arbetet börjar...
Jag gör ju det för att vara säker på att jag har tid på mig att ta mig till jobbet om det skulle hända något....

Morgonen började väl bra.
"Snoza" väl i ca 30-45min på mobilen innan jag klev upp.
Ungarna lyssna hela morgonen & det bara flöt på. (Vilket det annars inte brukar göra)

Klädde på oss ytterkläderna & gick till bilen.
Trampa gasen i botten, påväg för att lämna barnen på dagis & för att sedan åka till jobbet.
Efter halva vägen...   *Bhöööö*
Bilen bara dog!
Tror ni jag fick igång den igen då!?  NÄÄÄÄ!!!
Var bara att pula på Isac overallen som låg i hans rygga...
Bella stackarn hade bara jackan & strumpbyxor på sig (overallen va på dagis)

Jag brukar ALLTID ha pengar på mobilen, men just idag hade jag det INTE!!!
SÅ.....
Det var bara att ta ena ungen under armen & den andra hack i häl & börja gå!
Bella fick mina vantar, halsduk, mössa & extra tröja...
Efter att vi hade gått några meter så kom det en buss som skulle åt vårat håll,
jag vevva med armarna att den skulle stanna,
tror du kärringjäveln gjorde det då? NÄ!!!
Hon lär väll ha fattat att det va något som va fel då jag har en unge under armen, en  bakom i strumpbyxor & en bil som bara står parkad nån meter bakom oss...men NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!  *KÄRRING*

Jaha, det va ju bara att fortsätta gå.
När vi hade gått halva vägen hem så stannade en äldre herre,
fråga om det var våran bil som stod längre bort.
Snäll som han var så erbjöd han oss skjus hem. *tack, tack*
Väl hemma ringde jag min sambo som åkte hem för att hämta oss.
Ringde sedan jobbet & dagis.

Jag blev 30min försenad till jobbet.
Så....
Tur att man lämnar ungarna 1 tim innan man börjar att jobba! hihi!!!

Har ett kort som avslöjar vad min chef gör i köket på Subway!



(Kolla vad hon håller i handen!!!)  hahaha!!!   ;) AVSLÖJAD!!

Här kommer kort på Frida & Linn bakom linen också! =)

 
Ser ut som om dom har jäkligt roligt lär jag ju säga!! hihi

Imån har jag fetaste passet...12.00-14.00 haha!!
Ska iväg till läkarn och sedan fixa en ny internetdosa tänkte jag!  =)
Känner att det är mycket konstigt som händer i min kropp just nu!
Man börjar ju att bli lite orolig.
Hoppas även på att få insomningstabletter också!
Jag är SÅ less på att inte kunna somna in fönns vid 05-07.00 på morgonen.
Funkar ju liksom inte längre!
Jag VÄGRAR ju att hålla på & sjukskriva mig osv för att jag inte kan sova!
Känns så himmla meningslöst, förjävligt!


Har vart hos bror & Jessica idag.
Broder fyllde 21år.  
Vart inte så länge, då jag åkte dit direkt efter jobbet, var ganska trött!   =)
Somna ju vid 05.00 imorse, gick upp ca: 08.30
Jobba mellan 11.00-17.30
Kan ju säga att jag är slut som artist!
Det roliga är, trotts de så kommer jag endå inte kunna somna inatt!
Såååå jäkla sjukt!
Jag har STORA förhoppningar inför läkarbesöket imån!
Jag vet inte vad jag gör om han inte hjälper mig nu, bryter ihop om inte annat! *suck*

Skriver mer imån!
All my love to you!

Kommentarer
Postat av: bitchen

meeen stackars min bitch,dumma dumma gamla bilskrälle! love ya pöss

2010-01-14 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0