10 DAGAR!!!

Nu är det verkligen nära, 10 dagar kvar!
Snart är jag en riktig fru Ingemann.  hehe

Paniken börjar att sätta in nu, fjärilarna har vaknat till liv i magen & stressen ska vi inte ens tala om.
Jag har igentligen miljoner av grejer som jag lär hinna göra innan vi åker,
men vad gör jag!?
Sitter på arselet eller gör något annan som inte alls är lika viktigt.
Det allra viktigaste har jag fixat ivafall.
Vigselbevis, ringar, pass & nya kläder är klart! haha
Karln?...ja, han får jag på köpet! ;)

Idag har jag jobbat.
Är ju så himmla lite folk som kommer.
Man räknar verkligen ner minutrarna när man står där.
Fick även veta idag att jag inte va något jag trodde jag va! haha!! ;)
Den ni!  ;)

Den 21:a ska jag till frissan ivafall, även fixa naglarna hos bästa Mia på Poppitopp! (min Mia, Majsan)
Angelica ska även komma & hjälpa mig med håret b.la i vecka.
Fattar inte hur jag ska hinna allt! *pust & stånk*
Men, men...man är väl en QUEENA & vi QUEENOR klarar ALLT!
*GIRLPOWER* haha

Har städat ur bilen lite idag också.
Hade så jädrans mycket skräp i den.
Bytte även bilbarnstol åt Isac.
Snacka om att han kommer att bli förvånad imån när han ska få åka i baksätet med systeryster.
Mina små ögonstenar! <3

Har även hunnit dra fram den allra största poolen vi har, gjort den startklar för en ifyllning imån! =)
Några brudar kommer ju ihelgen & då blir det poolbadning med vin & skitsnack.
Ska bli riktigt mysigt. *längtar*
Är bara de allra närmsta som kommer!
Göra lite mys ute på altan & även duka upp med en massa gotta.
Kommer lite kort sen.

Nä gott folk, dags för sängen!
Ska googla lite först om olika trädgårdstipps.
Ska nämligen så lite nyttigt på baksidan, men vill få till en liten "oas" där också.
Få se hur det bli!

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0