4 DAGAR!!!

Japp!
Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker.
Jag har inte hunnit bli nevös inför vigseln än, men anar att dom kommer timmen innan vi vigs.
Ska bli så fruktansvärt skönt att få komma iväg.

Idag ska jag hem till min älskade Catrin på mat.
Var längesen som vi träffades nu, ska bli riktigt mysigt!

På onsdag ska jag & Anna ner på stan för att handla in det sista.
Kl. 15.00 ska vi till frissan för att klippa oss & för att sedan få naglarna fixade! =)
Ska bli riktigt skönt att få håret klippt, kan ju behövas om vi säger så. hehe

På torsdag ska vi åka med våra ögonstenar till mor & far.
Vi blir kvar för att grilla lite & för att sedan lämna kvar barnen.  *snyft*
Kommer att bli jobbigt att lämna dem, känner det redan nu.   =(
Efter att vi har lämnat barnen åker vi hem till Anna & Swedh för att sova kvar.
Planet lyfter sedan vid 07.00 på fredagsmorgonen!
Både jag & Anna är flygrädd så det blir nog nån öl innan! 

Nä, nu ska jag hämta min reseväska för att göra ren den & börja packa ner sånt jag inte kommer att använda under veckan!

All my love to you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0