Mammas STORA tjejen!

Har inte gjort så mycket idag.
Min lilla Bella har vart på nya skolan idag.
Det första hon sa var: Mamma, vad gör du här & varför är du kvar?
Haha!!
Jag fick åka ifrån redan första dagen, imån är det också inskolning så då ska jag bara lämna för att sedan åka.
Mammas lilla tjejen har blivit STORA tjejen!  =)


Mammas bråkstake!  =)

Efter att jag har lämnat av barnen så beger jag mig till Lotta för att dricka en MASSA kaffe & snacka lite gojja.
Har saknat min Lotta ja!  =)
Hon var hit efter att jag hade hämtat barnen ifrån dagis/skolan.
MIN LOTTA!!   *myser*
Jag kan säga så här...
Jag har väldigt få vänner, men dom vänner jag har är RIKTIGA & SANNA vänner!!
Dom växer verkligen inte på trän! 
"Varför leta småsten när man har diamanter?"  hehe

Ja, nu är det snart dags, bara 21 dagar kvar!
Snart är jag en "Ingemann"
Kommer nog att skriva fel ett antal ggr innan man får in att man heter d! haha
Drygt att jag lär fixa nytt pass, ID, & körkort bara....DYRT!

Just ja!
Nya shoes på ingång!  hehe
Dessa blev d!



Det bästa som finns är väl SKOR & VÄSKOR! haha!!
Kommer nog att få dem tills imån, går snabbt på de bygget jag beställer dem ifrån! ;)

Har ju köpt lite nya kläder också, tyvärr så blir det inga bilder på dem, orkar inte knäppa kort på dem!  :P

Nä, har inte så mycket mer att skriva, men skriver mer imån...kanske! haha!!  ;)
Kanske sätter ut en bild på brudklänningen jag ska ha imån, få se hur jag gör! =P

All my love to you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0