Packat & klart!

Sitter här & har precis noppat ögonbrynen & med färg i håret!
Nu är det verkligen på riktigt!
Har packat klart & det är nu bara det sista som ska i reseväskan.
Ungarna ska ut till mor & far, det kommer verkligen att bli svårt att vara ifrån dem i 1 vecka! *suck*
Efter att vi har lämnat av barnen ska vi hem till Anna & Swedh för att sova kvar där,
lär åka vid 03.00 inatt till Arlanda.
Planet lyfter 07.15 mot MALLIS!! haha
Är riktigt nervös inför flygresan.
HATAR ATT FLYGA!
Den 27:e 18.00 äger vigseln rum på stranden i Illetas.
Längtar som en toka!

Igår var det shopping för hela slanten.
Handlade det sista som skulle ner i reseväskan.
Efter shoppingen var det frissan & naglarna som gällde.

När jag kom hem började jag med att tvätta & sen packade jag ungarnas väskor.
Brände skivor halva natten och åt en MASSA godis! haha

Nä, nu ska jag gå upp för att duscha ur färgen i håret!
Men ni får ha det så bra allihopa så får vi se om jag kan sätta ut några kort på facebook sen!

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0