SOMMAR!

Idag var det andra dagen som Bella skolades in.
Fick åka & lämna henne 09.00 för att sedan hämta 13.00
Undertiden Bella var på skolan så åkte jag hem till min Lotta & drack lite kaffe.

Har ju vart sjukt fint väder idag!
Nu är ÄNTLIGEN sommaren här.

Tommy är på begravning idag.
Han åkte tidigt imorse & har inte kommit hem än (21.00)
Vet ju inte riktigt vart begravningen hölls heller, tror det va en bit dit.
Saknar min baby!

Sitter här & gäspar som en tok, men tyvärr så får jag inte gå & sova riktigt än.
Sitter här & väntar på att sista tvättmaskinen ska bli klar.
Sen lär jag även packa åt Bella som ska till sin älskade faster imån.
Är ju inte hemma när Bella ska åka, jag är ute på hemligheter just då! ;)
(Och nä, inte på lyxhotell mitt i stan!) haha  ;)
Kanske kan berätta nån dag! haha

Efter att jag är klar med mitt så ska jag hem för att sola lite & sen ev så kommer Anna & Swedh till kvällen.
Nä, nu är maskin klar!
Tänkte jag skulle bjuda på en jätte skön låt!

                                         

All my love to you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0