140ggr!

Ja, idag har man inte gjort mycket.
Är lite piggare idag ivafall.
Har sluppit vakna 140ggr i natt, sååå skönt!
Ska bli intressant & se vad läkarn säger på onsdag!
Borde ha suttit ute i solen idag, men ORKA!
Orkar inte med nån värme & det finns lite andra saker jag lär ta itu med också.
Var hem till stackars Sofie idag en stund.
Den stackarn kan inte ens ta sig ur soffan för fan!, hon har ju så fruktansvärt ont i ryggen.
Hjälpte henne lite med att plocka undan & dammsög en snabbis.
Ska dit med värktabletter till henne senare.

Ja, mer än så blir det inte idag.
Har inte riktigt fått tillbaks orken i kroppen än & blir snabbt trött & slut i kroppen.
Man blir ju lite smått galen av av tappa orken så fort, jag håller ju i vanligafall gärna igång! *suck*

Tänkte jag skulle slänga i en tvätt nu & sen lägga mig i soffan, men skriver mer sen!  =)

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0