23.38 *Biiip*

Ja, nu är kl. 23.38...
Isac vaknade 24.00 igår natt av "nattskräck"
Dom säger att dom som "lider" utav det oftast vaknar runt samma tid varje natt.
Sitter här & kan inte sova fönns klockan har passerat 24.30 ivafall.
Spänningen är olidlig! *Brrr*

Idag har jag vart hemma hos min kära Anna.
Behövde verkligen få tankarna på annat.
Har fått väldigt mycket "svar" idag, så denna dag har vart väldigt framåt lär jag säga!  =)
Jag vet vad jag har att vänta mig & jag bara längtar!! 

Ivafall...
Hemma hos Anna blev det lite lunch, sola, kaffe & en massa prat.
Har även donat med lite annat där hemma.
Vid 15.30 åkte jag hem & städa av lite innan jag skulle vidare till jobbet för att gå på ett personalmöte.
Fick höra en massa smaskens kan jag säga! haha!!
Efter att jag hade kommit hem ifrån jobbet så hittar jag "my love" med en pensel i högsta hugg,
han höll nämligen på att måla på våran framsida! 
Det vart så fint.  =)

Imån ska jag jobba 10.30-18.00
Ska bli drygt att jobba, då alla vet vad jag känner inför Subway, men väldigt roligt att få träffa Ankan! =)
Det är ju verkligen personalen som får en till att komma tillbaks till jobbet!
Självklart ska man verkligen vara grymt glad för att man huvetaget har ett jobb nu,
men liiiiiiite lär man väl få gnälla? hehe

På måndag fyller min älskade 30 gubbår! *Hipp! Hipp!*
Kommer en massa folk hit då.
Blir smörgåstårta & annat gotta. hehe
Grisa ska jag göra ivafall, efter att jag har kommit hem ifrån jobbet 18.00 vill säga! :)
Hoppas jag hinner träffa alla bara =)
Så roligt när alla träffas, det händer ju sååå sällan.
Ska nog hinna alldeles utmärkt!
Lite svettlukt har väl aldrig någon dött utav? haha!!  ;)

Nä, nu ska jag göra mig redo för sängen,
sätta mig & glo lite på tv tills klockan har slagit "attacktid förbi" 
Skriver ev. mer imån! =)

All my love to you!

P.s Ankan, FYFAN FÖR DIG!  ;) D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0