Grät av glädje!

Ja, denna dag är väl bland den bästa dagen i mitt liv!!
Jag är så jäkla glad & lycklig!
Kan ju säga så här...jag grät av glädje!!  =)
Fick ett samtal idag som jag hade hoppats på redan den 21:a men ej fick.
Genom att jag inte fick det samtalet så betydde det att jag inte fick som jag vela....
men vad är det man säger?   "Bättre sent än aldrig!?"
Beskedet jag fick är verkligen STORT för mig.
Ivafall så fick jag som jag vela.
Trodde inte mina öron när jag fick svaret i telefon, hela världen bara lyftes ifrån mina axlar!
Känner mig lätt som en fjäder just nu.  =)

Idag har jag ivafall shopat lite mer. hehe
Orkar inte sätta ut bilder på gårdagens inköp eller dagens, men det kommer!  :P

Idag var även Stina hit, alltid lika roligt!
Är ju verkligen inte ofta man ses.
Jag & Tommy tar ju aldrig "tummen ur arselet" för att åka till dom & hälsa på.
Ska bli ändring på d!  =)

Nä, ska vara social med min man nu.

All min kärlek till er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0