I BÅDA armarna!!

Ja, idag var jag till läkarn som ni vet.
Fick bli sjukskriven för ett tag...
Fick ta blodprover i BÅDA armarna!
Ni som känner mig vet ju hur jäkla nål rädd jag är!
Var väll inte det roligaste direkt.
Få se vad proverna visar, om dom visar någonting alls!?
Lika bra att ta´t lite lugnt nu, varva ner innan man blir total mosad av tåget! hihi  ;)
Var förbi på jobbet också.
JÄDRANS vilken skillnad det va där nu!  =)
Riktigt roligt va det att se hur fräscht det har blivit där nu.
Ska dit nästa vecka fast jag är sjukskriven & jobba lite i linen endå...försöka att få lite humm på de nya grejerna!
Man kan ju inte vara den som inte kan ett skit när man ska tillbaks, sen får jag ju lite tid med mina arbetskamrater också!  =)

Har umgåtts med min söta lilla Anna idag också.  <3
Var ner på stan och shopade lite kläder på Gina.
Sätter ut lite bilder senare ikväll eller imån 
Tänkte jag skulle åka ut till valbo imån en sväng, hitta byxa & shorta till min älskade.
Bjuden på kina blev jag också!
Jag bara ÄLSKAR kinamat.  *mums*
Ja, annars så har väl dagen inte bestått av så mycket mer.

Har igentligen hur mycket som helst jag skulle vilja skriva ner, men det är alldeles för personligt för att skriva så öppet om här...  *suck*
Nä, nu ska jag ägna min tid till min älskade sambo!

All my love to you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0