Inget jobb idag....

Bestämde mig för att inte jobba idag.
Jag vet ju att jag kommer att jag kommer att falla tillbaks där jag va direkt & på de så väntar jag på ett visst svar idag.
Känns lite tungt & jag går bara & väntar.
Jag vet ju redan vad som komma skall,men man kan ju inte sluta hoppas, man lever ju på hoppet ibland.
Känns fruktansvärt tråkigt att det har blivit så här.
Men vad mer kan man göra?
Jag är ju inte mer än bara människa jag heller...
Tänkte jag skulle jobba på torsdag, känns lite spännt inför det nya på jobbet.  =)
Tyvärr så kommer ju Annika att sluta (min chef) & det känns faktiskt riktigt tungt lär jag säga.
Hon & jag har ju vart på Subway sedan vi öppnade,
hon är ju liksom en anledning till varför man fortfarande orkar att gå till jobbet.  =(
Ja, få se vad som kommer att hända här näst.

Sitter just nu & väntar på att min älskade man ska komma hem!
På söndag firar vi vår 4års dag! hehe
Många tror att vi har vart tillsammans längre, men tyvärr så är inte fallet så.
Vi var däremot bästa vänner innan vi blev tillsammans & det är kanske därför som folk tror de.  =)
Nä, nu ska jag börja med maten.
All my love to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0