Klappar mig själv på axeln...

Dagarn agår så himmla fort.
Segt på jobbet, men alldeles för snabbt här hemma.  =P

Idag har jag jobbat.
Gick faktiskt ganska snabbt idag, snabbare än vanligt vill säga..hehe
Jag åkte hem 17.30 & började med att tvätta, städa, plocka på tomten & dona lite....plus att vi hade en visning här hemma på de.  *klappar mig själv på axeln*   ;)

Ja, annars så har det ju inte vart så mycket mer idag.
Isac vaknade inatt.
Inte med "nattskräck" men glad som en lärka.
Kände att det inte riktigt var han, men han skrek inte hysteriskt ivafall som sist.  *Brrr*
Han vela INTE lägga sig direkt igen, utan det blev lite mys med mamma i soffan en stund.

Nu har vi ÄNTLIGEN fått soffan såld!!  *Tjohoo*
Nu kanske man äntligen kan börja med övervåningen (hallen)
Få se när man har tid till det då.
Det ska läggas golv & tapetseras.

Nä mina kära, nu ska jag åka till macken för att köpa cigg.
Men vi höres imån!

All my love to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0