Lördag!

Ja, som sagt var...va hemma hos Anna & Swedh på midsommar.
På lördagen var vi 4 ut.
Först bar det iväg på "Helt enkelt", åt jätte god mat & njöt av varandras sällskap.
Efter de så gick vi vidare till "Tant grön" men dock fanns inga platser där, så vi gick vidare.
Upp på "Interpol" för att drick en drink & kasta lite pil.
Kan säga så här...FYFAN VAD KARLARNA FUSKA!! haha!!  ;)
Var riktigt roligt lär jag säga!
Vi blev kvar där ganska länge, men efter många om & men så gick vi vidare till "SöderHielmska Gården"
Där var det så mycket folk & inte ett dugg roligt.
Vidare gick vi...
Hamna tillslut på "Goya" de sista 50min som var kvar av kvällen.
Jag & Anna dansa som 2 tokar! haha!!
Hade sååå fruktansvärt roligt!
Sedan blev det taxi hem till var&en.
Denna kväll vill jag gärna göra om snart.  =)

Just ja!
RINGARNA ÄR KLARA!!  =)
Ska åka & hämta dem imorgon.
Knäpper en bild & sätter in här då.
Ska faktiskt gå & sova nu.
Bjuder på en bild så länge.

All my love to you!!



P.s Han längst till höger tillhör inte oss! hahaha!!! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0