Same shit, different name!?

Ja, vad har hänt sen senast jag skrev tro?
Inte mycket kan jag nog påstå...

Ihelgen har det vart kolugnt, Jobbade i fredags & i lördags.
Tommy var ut med kompisarna på lördagen & jag var hemma & glotta på film! =)
Kan vara riktigt skönt att få va själv på kvällarna ibland faktiskt.

Ja, som ni nu vet så håller ju Subway på att stänga igen & vi ska öppna med en ny kedja.
det ska bli roligt att få lära sig lite nytt & att det kommer att bli mycket färskare råvaror & som inte har några "E" ämnen i sig! =)
Jaja, same shit, different name! Eller hur är det man säger?  =)
Min chef ska sluta också...så jäkla ledsamt! :(
Vem ska jag då klaga & kackla ihjäl mig på då da?!
Sen har det hänt en sak till, men det lämnar jag osagt än sålänge...  =)

Idag har det inte heller hänt mycket,
huvet mitt håller på att sprängas i bitar av detta jäkla väder!
Känns som om vi kan känna oss blåsta på denna fucking jäkla sommar!  *suck*
Lite solsken hade ju verkligen inte skadat.

Ja mina kära!
40 dagar kvar tills vi åker nu!
Fy faaaaaan vad jag längtar.
Ska bli sjukt skönt att få komma ifrån Sverige & sen naturligtvis att jag ÄNTLIGEN ska få bli "Fru Ingemann"
hihi!!

Nä, nu ska jag slänga mig på soffan!
Huvudvärken håller på att ta död på mig!
Skriver mer imån!
All my love to you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0