Tåget är nära nu!!

Fett jävla tungt är det!!
Det blev precis som jag trott! 
Den jäveln kunde inte ens ge ett jäkla svar...
Varken ett "ja" eller "nej"
Är han så jävla feg, så jäkla egoistisk!?
SVAR: JA!
Det känns så förjävligt att ska bli så här, det kryper in under huden på mig!
Jag har ivarjefall skrivit ett brev nu, ett som han kanske kan ta åt sig utav...eller inte...
Har verkligen en jäkla berg & dalbana framför mig.
Orkar inte med allt det här.
Väggen är verkligen nära nu!
Eller snarare....
tåget är nära nu, en bättre jämnförelse!
Hur kan man vara så jäkla egoistisk?
Hur kan man vara så ynklig som honom?
Jag blir så arg, ledsen, besviken....så...så...fett jäkla nedbruten...*suck*
Känns som om att livet mitt håller på att stanna upp.
Jag står helt fryst medans människor runt omkring mig svischar förbi, lever sina liv...
Hur ska man orka med allt?!
Nä gott folk, styrkan är inte att hålla tyst & att orka allt!
Är så glad över att jag har min älskade familj, min älskade sambo.
Måste vara oerhört svårt att bara stå brevid, att bara få se på, att försöka förstå något man inte kan se.
Jag förklarar så gott jag bara kan, men ibland kanske det tar lite mer tid till att förklara på rätt sätt, på ett förstående sätt.
Det är nu jag bara behöver tillit på det jag säger, tills jag kommer på ett bättre sätt att förklara!

Mmmm...imån är det läkarn som gäller!
09.30 är det jag som spyr ur mig allt & lite till innan läkarn beordrar mig till att ta blodprov!
Nu jävlar ska det bli utredning, tänker inte ge mig!
Jag mår bättre fysiskt, men problemen finns fortfarande kvar!
Ge mig ett fucking jäkla svar på vad som är så fel!!!

Imån efter läkarn ska jag även ut till valbo en snabbis, rean har ju förfan börjat! =)
Tjecka in lite kläder, prova, hänga undan, ringa karln och be honom föra över pengar! hihi!!  ;)
Tänkte jag skulle kolla efter lite käder till honom också.
Shorts & linnebyxor bl.a
Nått linne skulle han behöva också.  =)
Min älskade, mannen jag bara ÄLSKAR SÅ MYCKET!
<3 I love you baby!! <3

Nä, nu ska jag försöka sova, ska upp om 5 timmar...

All my love to my daughter to day!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0