Trööööööööööött!

Ja, vad säger man?
Fett trött & ruskigt less! =(
Börjat att domna bort i ben & läppar...
Känner verkligen att kroppen säger ifrån nu.
Så less på att få vänta på svar som jag behöver typ NU!
Är tröttare när jag kliver upp på morgonen än vad jag var innan jag la mig kvällen innan.
Minnet existerar inte & jag är som ett känslomonster!
Berg&dalbarna var ordet!  *suck*
Kanske det inte syns så mycket, men du skulle inte palla om jag visa mitt "riktiga jag" just nu!!
Allt blir lidande just nu känner jag.
Läkarn gav mig ingen tid fönns den 23:e
Hon som inte kunde förstå hur jag ens kunde stå på mina egna ben just nu....hmm....& sätter en tid på ca 2,5 veckas vänte tid! Hmm....
Nä, orkar tyvärr inte skriva mer!
Ska ringa läkarn imån igen, få se om jag kan få en snabbare tid!

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0