Vigselring

Äntligen så har fått hämta min/våra vigselringar!
Så sjukt att vi åker om 22 dagar!
Om 26 dagar gifter vi oss på stranden i Mallorca!  *Just lovit*
Tyckte vi satt nyss & sa att det "BARA" är 4månader kvar nu. haha
Sätter ut en bild på våra ringar, men det var svårt att få en bra & rättvis bild på dem!
Dom är ju sååå mycket finare i verkligheten!  =)



Bilden är verkligen kass  :P

Jag har verkligen haft en sjukt bra dag idag!
Tyvärr (även denna gång) kan jag inte dela med mig riktigt än utav det, men inom en snar framtid! haha
Schysta inlägg va?! haha!!  ;)

Annars så har det väl inte hänt så fruktansvärt mycket idag.
Åskade ju som inåt ........ jäklar va jag ryckte till när det värsta och oväntade dundret kom! hehe
Var & drack lite kaffe med Sofie idag, kikade även ut till mina parents.

Imån är det inskolning med Bella på 6-års.
Sjukt hur fort det har gått, hon har ju blivit så stor! <3
Få se vad vi hittar på efter inskolningen. =)

Nä, nu är det dags att sova.
Skriver mer imån.

All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0