"Vuxen smak"

Ja, va säger man!?
På måndag är sista dagen då "det" måste svara!
Blir galen på all väntan & det fövrider bara skallen på mig!  *suck*
Jag vet ju innerst inne redan vad som kommer att ske, vad som väntar...
det dryga & jobbiga är då att det kanske kommer att blanda in så mycket annat i livet.
Jaja, det är verkligen värt att kämpa för ivafall & det kommer att få sig ett slut.

Igår var jag på personalmöte.
Fick smaka alla nya mackor...säger bara....Mmmmmmm!!!
Snacka om kvalle!!
Lite mer "vuxen smak", men väldigt gott & lätt!
På måndag ska allt vara igång & vad jag förstod så skulle inte Subway finnas kvar då! ....
Så...gott folk, dit & handla innan Subway försvinner om ni nu tycker om dom feta mackorna!!  ;)

Idag är det lördag, händer inte så mycket faktiskt.
Få se vad mannen har lust med.  =)
Sitter & väntar på att solen ska kika fram, men den vill sig inte!  *suck*
Nä, nu ska jag vara lite social med min ÄLSKADE MAN!

All my love to you all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0