Ännu en dag...

Japp, ännu en dag i hemmet! *suck*
Man känner verkligen hur väggarna kryper tätt inpå en.
Fett less på att vara hemma nu, men imånn vankas det lite arbete ivarjefall.
Har suttit & sökt lite jobb...
Ska även in med Cv till ett ställe nu som jag vet kan behöva lite extra personal!...
...Men nä, naturligtvis så är jag väl inte sååå dum att jag berättar VART! haha!!

Fick lite sällskap av min sambo över lunchen idag ivarjefall.
Lite mindre att klättra på väggarna för! ;)
Min ÄLSKADE, ÄLSKADE, ÄLSKADE sambo!!
I´m sooo in love!!

Har beställt en till ryamatta idag också.
Blev en rund som är 130cm
Tror det kan bli bra.

Nä, nu ska jag umgås lite med min sambo innan han ska åka!
Skriver mer senare!
All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0